Hallo kassa
Ik heb een krups orchestro koffie machine en deze heb ik gekocht bij de kijkshop.Ik heb hem gekocht op 24 november 2004 en heb garantie tot 24 november 2006 staat op de bon 24 maanden garantie.
Intussen tijd is hij kapot gegaan er lag een o/ring in de koffiebakje en hij geeft geen goede koffie en de geperste pads zij gewoon drap.
Dus hij deed niks meer alleen kwam er geen koffie meer uit maar water wat op thee leek.
Hierna heb ik hem te reparatie aangeboden bij de kijkshop om hem
te maken maar na 4 weken bellen ze op om te zeggen dat hij een service beurt heeft gehad en dat ik 125,95 moet betalen voor een
service beurt waar ik niet omgevraagd heb,ze zeiden dat staat in de voorwaarden.
maar ik neem aan dat als hij binnen 2 jaar garantie termijn valt dit uiteraard niks kost.ook geen service beurt.
Nu is mijn vraag wat moet ik doen hun zeggen dat ik dat bedrag moet betalen maar ik vind dit garantie.
Vriendelijke groeten robert