Ik heb vanaf december contact met Knorr over de verkeerde inhoud van een verpakking met eten. ik heb dit midden december bij hun neergelegd en hun zouden mij terug mailen. na 2 weken had ik nog geen reactie, dus ben ik gaan bellen. vriendelijk van aan de lijn en moest ik weer alles vertellen, welke product, de code enz enz. nou ik zou een email krijgen van zijn collega. Nou die kreeg ik. in deze email stond vermeld dat ik een vergoeding zou krijgen en dit binnnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan. prima ik alles weer doorgegeven en wachten. inmiddels 2 weken later staat er nog niks op mijn rekening. ik weer klachten in gediend waar je niks op terug krijgt, en toen weer gebeld. nou ik werd 2 uur later terug bebeld dat zij alsnog het geld op mijn rekening zouden storten, en dat het hun speet want ze hadden een ander systeem en dat was nog even wennen. Maar daar henb ik natuurlijk helemaal niks aan, en inmiddels staat het geld nog niet op mijn rekening nu weer een week later. ik weet nou niet meer wat ik moet doen! ik heb inmiddels denk meer dan een uur aan de telefoon gehangen bij elkaar, en ook dat kost geld. ik heb het mailje van die vrouw die beloofd dat het binnen 5 werkdagen op mijn rekening staat. kan ik verdere stappen ondernemen? of kan ik er beter mee stoppen. gaat mij niet om het geld maar gewoon om het principe dat ze dingen beloven en gewoon niks nakomen...