Ik heb een hele slechte ervaring met Just Wellness klachtenafhandelling. Ik had op het einde van de dag mijn intake. Ik trof een gehaaste en slecht gehumeurde medewerkster. Ik had een pakket borst, buik, en volleidge rug gekocht via Social Deal. De medewerkster gaf aan dat de gehele rug niet de gehele rug was en mijn schouders er niet bij hoorde, ik was een beetje verbaasd over deze info en aarzelde wat over mijn antwoord en zij raakte daardoor geirriteerd en zei op een botte manier "wat wil je nou". dus ik voelde me erg onder druk gezet, ze gaf verder ook geen uitleg, dus ik heb aangegeven dat ze mijn hele rug moest doen. Vervolgens kreeg ik een zeer korte intake en moest ik gaan liggen. Ik kreeg geen beschermbril, waardoor ik vervolgens 2 dagen last heb gehad van mijn ogen. Thuisgekomen begon het op mij in te dalen en voelde me toch een soort van belazerd, ik vond het een zeer onprettige intake en ik heb dan ook geen haargroei op mijn schouders (wat de medewerkster ook heel duidelijk had kunnen zien als ze er de tijd voor had genomen) en heb me gewoon onder druk laten zetten door die medewerkster. Ik heb hierover een mail gestuurd naar de klachtenservice van Just Wellness. Amanda van de klachtenafhandeling reageerde hierop.....Dat van die bril was onzin, die flitsen waren niet schadelijk voor de ogen, dus die irritatie aan de ogen kon niet daaraan liggen, punt, bijzonder reactie was dat. Vervolgens vond Amanda dat ik akkoord was gegaan met het extra pakket schouders en het was pech voor mij dat ik overdonderd was door de onprofessioneliteit van de medewerkerster. Na vele mails waar ik meerdere malen gevraagd heb naar de leidinggevende van de dame van de klachtenafhansdeling, gaf deze dame aan dat ze de leindinggevende was. Heel duidelijk kwam in de mails naar voren dat zij zeker niet de leindinggevende is en ze bluft. Op een gegeven moment stelde Amanda telefonisch contact voor en ik heb daarmee ingestemd. Ze bood me een tegoedbon aan van € 99 (waarde van het schouderpakket), maar ik gaf aan dat ik daar niet zoveel mee kon. Ik mocht het ook aan mijn vrouw geven, mijn vrouw had net voor mij alle voor haar benodigde pakketten afgenomen, dus ook zij kon er niets mee. Ik zou nog laten weten wat ik zou willen. Inmiddels had ik van een vriendin vernomen dat ook zij interesse had pakketten af te nemen van Just Wellness. Dus ik heb Just Wellness benaderd en dit aangegeven en toen krabbelde Amanda terug. Het bon kon alleen door mij ingezet worden en mocht ik niet cadeau doen aan een vriendin. Op mijn vraag waarom mijn vrouw deze wel mocht gebruiken en een vriendin niet krijg ik tot op heden geen antwoord op, Ik heb in mijn mails diverse vragen gesteld en Amanda is een ster in het ontwijken van die vragen en stug elke keer hetzelfde te zeggen, dus dat de bon alleen door mij gebruikt kan worden. Ze heeft telefonsich iets beloofd wat ze niet waar kan maken. Ook heb ik diverse keren naar haar leidinggevende gevraagd en daar wordt ook niet op gereageerd. Nu wil Amanda weer bellen, maar ik wil gewoon antwoorden op mijn vragen en wel zwart op wit.