Mag Fontana, een grote aanbieder van kuurreizen (tegen reuma) zomaar foutieve informatie verstrekken?
Zo nee, wat kan ik verder doen na mails die niet bevredigend zijn beantwoord?
In een duidelijk telefonisch gesprek werd verteld dat de transfer in Roemenië 2 uur was (in tegenstelling tot een andere organisatie die daar in de buurt ook een reis aanbood en die 3 1/2 uur transfer rekende- reden van mij om niet met hen mee te gaan want die transfer is dan te lang ivm rugklachten).
Fontana zegt ook op de website en in een begeleidende brief dat de transfer 2 uur is.
Ter plekke bleek dat de transfer echter wel degelijk ook 3 1/2 uur duurde. Mensen ter plekke zeiden dat 2 uur onmogelijk is.
Verder staat er op de site en in een brief die bij de reispapieren zat de mogelijkheden tot verschillende excursies die je ter plekke kon boeken (toch belangrijk als je daar drie weken in je eentje zit).
Ter plekke bleek de eerste week geen excusies mogelijk ivm overstromingen, de laatste twee weken werden er echter geen excursies gedaan omdat er te weinig fontana gasten zouden zijn (Klopt niet want er was juist een gezelschap bij gekomen)
Deze klachten worden door Fontana weggewoven en niets mee gedaan. Ik voel me echter wel degelijk benadeeld.
De transferreis was voor mij te lang waardoor ik lang moest herstellen ter plekke, en na thuiskomst. Dit had een negatief effect op mijn kuur.
Het niet doorgaan van facultatieve excursies vind ik vreemd, je kiest die reis ten slotte ook op de mogelijkheid ter plekke excursies bij te kunnen boeken.
Zijn er andere mensen die soortgelijke klachten hebben?
Wie kan me aanraden wat ik nu verder kan doen?
ALvast bedankt