BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

klacht apotheek

Bijdrage door gebruiker
09-03-2013
5 reacties
Geachte Kassa,

Ik ben op 29-01-2013 bij de Kring Apotheek Waterland ( Beverwijkstraat 44 1024 VR Amsterdam) geweest die dicht bij mijn huis was( dit is niet mijn eigen apotheek) om mijn medicijnen op te hallen maar ze zeiden dat ze niks van de huis arts hadden gehoord toen hadden ze mijn huis arts gebeld om het faxnummer door te geven zodat mijn huis arts het recept kon faxen, ik had even gewacht en toen zeiden ze dat ik € 13, 26 moest betalen toen had ik dat gedaan en ging ik naar huis , toen ik thuis was zag ik dat ik de medicijnen al had maar ik wist niet dat de huis arts die medicijnen bedoelde want ik had het recept niet gezien. toen ging ik terug naar de apotheek om de medicijnen terug te brengen maar zij zijden dat ze niks terug mochten nemen want dat is een regel. toen had ik naar de manager gevraagd maar ze zeiden dat zij er niet was en dat zij over een paar dagen zou komen. na een paar dagen kwam ik teug maar toen was zij er niet. weer een paar dagen later ging ik nog een keer terug maar toen was zij er ook niet. daarna kwam ik voor de 3e keer terug en toen was ze er wel. toen kwam de manager en zij was heel onbeleefd, niet klantvriendelijk & chagrijnig en toen moest ik het verhaal weer vertellen. daarna ging ze naar haar kantoor zonder iets te zeggen ze kwam niet meer terug en ik dacht dat ze mijn geld terug ging geven of iets halen maar dat was niet zo. na 10 minuten vroeg ik het aan een medewerker en die zei dat ze er niks aan kon doen en toen ging ik heel teleurgesteld naar huis. ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen. Alvast Bedankt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.