BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan je een order bij specsavers anuleren

Bijdrage door gebruiker
19-06-2014
79 keer bekeken
16 reacties
Ik ben vandaag bij specsavers geweest voor een oogtest, had een afspraak om 14.30 uur , ben totaal 1 1/2 uur binnen geweest. Eerst na lang wachten een ogentest, de uitslag werd niet medegedeeld en moest toen wachten op de opticien! deze deed een paar testjes en werd doorverwezen naar de andere collegas die het verder af zouden handelen! Het eerste was dat de bril zo en zo duur zou worden, ik wilde graag weten of er verslechtering van mijn ogen zouden zijn, doch dit zou ik pas horen als ik de bril op 10 juli a.s zal afhalen! Vreemd, ik had mijn oude bril(brillen) bij me en konden ze de sterkte meten@ ik moest gelijk het gehele bedrag betalen en dat was het dan. Ik heb het gevoel niet serieus te zijn genomen en vond de service en aandacht voor de klant super slecht, het leek wel op productiewerk pfff. Ik heb spijt dat ik de bril heb betaald en wil het graag anuleren, kan dat? Tevens stond er bij 1 complete bril een 2e gratis, klopt niets van en is valse reclame, er komt namelijk nog van alles overheen!

mvg
[edit redactie: persoonlijke info]
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.