BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kan bonprix dit zomaar maken?

Bijdrage door gebruiker
23-12-2009
120 keer bekeken
29 reacties
Hallo,

Ik heb al enkele keren iets bij het internetbedrijf Bonprix besteld en de 1e x ging het goed, ik kreeg mijn spullen binnen de 7 genoemde leverdagen. Iets paste niet dus ik heb dat terug gestuurd en toen bleef het stil. Ik heb toen contact opgenomen via de mail en na 3 dagen kreeg ik het antwoord dat het artikel in die maat uit verkocht was, dus ik vroeg toen weer om een andere maat en ging er weer 3 dagen overheen. En toen kreeg ik het antwoord dat het artikel in alle maten uitverkocht is. Dus ik weer op hun website kijken en vele maten staan nog gewoon als beschrikbaar, dus dat heb ik toen ook gezegd. Toen kreeg ik het antwoord dat het 48 uur duurt voordat de website aktueel is. Maar nu intussen 2 weken verder staat alles nog steeds beschrikbaar. Ik heb dus weer hetzelfde besteld maar dan in een andere kleur. En kreeg een mail met dat alles beschrikbaar is en verzonden wordt. Maar nu 7 dagen verder heb ik weer niks gehoord! Dus dat word niks meer voor de kerst. Dus ik vind dat dit bedrijf een hele slechte service heeft.

Mvg

Mariska
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.