Ik heb een basis verzekering en een aanvullende verzekering waar ik €135 per maand voor kwijt ben. Omdat ik een chronische ziekte heb, heb ik medicijnen die mij per jaar het gehele eigen risico ad. €386 kosten.
Is het daarom voor mij nog lucratief om een aanvullende verzekering van €36 te hebben?