BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

infuus thuis

Bijdrage door gebruiker
09-03-2004
1 reactie

vorig jaar mei hebben we een aanvraag ingediend om een infuus thuis toegediend te krijgende specialist was akkoord (werkt positief mee)het regionaal indicatie orgaan gaf een positief adviesde huisarts was het ermee eensde thuiszorg was al ingeschakeldde apotheek wist er al van op het laatst :het ziekenfonds weigerde de vergoedingnaar aanleiding van het progeramma van januari hebben we een brief naar het ziekenfonds geschreven.Nu wordt het medicijn ''coulance' halve een jaar vergoed (toediening elke twee maanden 4 dagen)En nu zijn we alles zelf weer aan het regelen, iedereen begint beren op de weg te zien.Als er maar niets fout gaat etc.De apotheek zal moeten zorgen voor medicijn De specialist zal het aanprikken doen (heeft dit netjes toegezegd)De thuiszorg zal voor de pomp zorgen - hopen we toch-De spuiten ??Wie doet de spuit vervangen?Eigenlijk heb ik hier maar twe zeer konkrete vragen- moet het zieken fonds niet gewoon alles betalen (of het ziekenhuis?) en zolang als nodig - we besparen ze tenlslotte toch een aantal ligdagen.- wie zou dit nu eigenlijk moeten coordineren - wij doen het nu zelf? En dus lijkt er niemand meer (medisch) verantwoordelijk te zijn - wij zelf dus .

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)