BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

In de clinch met DSW

Bijdrage door gebruiker
10-02-2014
15 reacties
Mijn verhaal begint halverwege 2012, na de bevalling van onze jongste blijf ik klachten houden, na veel bezoeken aan de gyn komt er uiteindelijk een oplossing, ik kan na een aantal bezoeken aan een gyn in Terneuzen, daar 21-08-2012 geopereerd worden, op een wijze die hier in nederland nog niet erg bekend is, door de afstand word besloten dat ik de dag ervoor al opgenomen word, de operatie verloopt niet volgend plan, de geplande ruggeprik kan na herhaaldelijke pogingen niet gezet worden en er valt een besluit, gehele narcose. Na afloop blijkt dat dit een goede keuze is geweest, zeker gezien het feit dat de operatie uren langer duurde dan gepland, eenmaal binnen bleek namelijk dat het gewoon mis was. Eind goed al goed....toch??

Hier begint het geharrewar met de verzekering.....immers niet alles was gegaan zoals afgesproken.

Vanaf begin 2013, krijg ik brieven van het cvz, waardoor ik naar de dsw ga bellen..... Ik betaal immers netjes iedere maand mijn premie! Iedere keer word er sussend gereageerd, "mevrouw, we kijken het voor u na, maakt u zich geen zorgen, als de premie binnen is, vervalt het" stom en naief als dat ik ben, doe ik dit maanden achtereen, zonder dat ik op papier van dsw een bevestiging krijg, na iedere brief of aanmaning komen de gerusstellende woorden..... En ik geloof ze keer op keer!

En nu, 31 januari 2014, een deurwaarder met een loonbeslag! Totale paniek! Maar de knop gaat om....... We gaan niet meer bellen! We gaan mailen, naae de deurwaarder, antwoord " als u denkt dat het onterecht is zult u bij de eiser moeten zijn" naar de eiser (cvz) antwoord " als u denkt dat het onterecht is, zult u bij de aangever (dsw) moeten zijn" .... Dus er volgt ook een mail naar de dsw, waarop ik als antwoord krijg...." U heeft geen premie betaald i. 2011 en 2012 en daarom bent u daar aangemeld, van uw betaalbewijzen hebben wij alleen mei 2013 en januari 2014 ontvangen, neemt u maar contact op met uw bank"

Hoe bizar!!! De betalingen van mijn man (zelfde rekeningnummer, zelfde tegenrekening) komen wel binnen en worden wel verrekend, maar die van mij verdwijnen?? Ik heb iedere maand netjes mijn premie betaald en kan dat ook bewijzen! Omdat ik de geruststellende woorden van dsw geloofde heb ik inderdaad nooit een cent aan cvz betaald, immers betaalde ik mijn premie! DSW weigert om te kijken naar de situatie, weigert erin te duiken ondanks de bewijzen die ik ze stuur, nu een loonbeslag, waardoor we rond moeten komen van 1219,18 per maand, mer uiteraard de verwachting dat ik daarmee ook mijn premie voldoe!

Ik voel me machteloos en vecht me kapot als het moet, het is zo onterecht! Dan mijn "schaamte" maar overwinnen en de publiciteit opzoeken in de hoop dat DSW nu wel gedwongen word om ernaar te kijken, dat het loonbeslag word opgeheven en dat ik al ons geld terug krijg!

Iemand die mij hiermee kan helpen, goede adviezen, iets wat ik Aan kan pakken.......ik weet niet meer waar ik het zoeken moet!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.