Geacht heer/Mevrouw,
Wij zijn vorig jaar verhuist van gemeente Anna Paulowna ,naar Den Helder. Wij hebben alles gedaan zoal de WVG toendertijd had gezegt.Zij hadden ons huis angepast omdat ik invalide ben.Wij hebben er precies 7 jaar gezeten , want dat stond bij hun in de regels dat je op zijn minst 7 jaar in het huis moest blijven en dan pas mocht verhuizen.Mocht zelfs alle spullen meenemen die afneembaar waren .Nu is het dat ik hier in gemeente Den Helder mijn scootmobiel en rolstoel mag houden, maar niet in aanmerking kom voor een trapjeslift en een aangepast douche.Zij beweren dat ik eerst de gemeente had moeten vragen of het wel mogelijk was dat ik in Den Helder kon gaan wonen.Ik heb van alles geprobeerd maar wordt overal nee beantwoord, het is te gek voor woorden dat als je gehandicapt bent je bijna verplicht bent om in een huis te blijven met drie verdiepingen, wij kregen eindelijk de kans om een huis te kopen , wat een stuk kleiner is.Want daar ging het ons tenslotte om omdat mijn man natuurlijk naast zijn werk niet een huis bij kan houden van drie verdiepngen,En nu lopen we tegen de boom, ik slaap al sinds we hier wonen beneden (juli2006) ,en als ik wil douchen moet ik wachten tot mijn man aanwezig is.Wat kan ik nu nog doen........help me alsjeblieft,.Had zelf Hart in Aktie al aan geschreven maar ook niets op gehoord,
WAT KAN IK NU NOG BEGINNEN!!!!!!!