Hallo experts,
Omdat mijn man 50 jaar werd hadden we voor vandaag bij EasyBBQ eten besteld voor 25 personen.
Vanmiddag druk bezig geweest om een partytent op te zetten en alle voorbereidingen getroffen.
De BBQ en alle toebehoren zouden tussen 15.18-17.18 uur geleverd worden.
Echter om 17.30 uur hadden we nog niets gehoord, dus heb ik tot 3x toe een e-mail gestuurd en zeker wel 7x gebeld, maar kreeg geen antwoord.
Ze hadden mijn gewone telefoonnummer en ook mijn mobiele nummer.
Inmiddels waren alle gasten gearriveerd en ja, ik zou bij de BBQ ook 25 gratis blikjes pils krijgen, maar die liet op zich wachten.
We hebben uiteindelijk tot 19.00 uur gewacht en toen maar bij de plaatselijke chinees eten besteld.
Om 19.45 uur!!! kreeg ik eindelijk een telefoontje van EasyBBQ dat hij er met 10 minuten zou zijn en een slap excuusje dat hij zo laat was (waarom het zo laat was heeft hij niet gezegd).
Toen heb ik gezegd dat hij niet meer hoefde te komen omdat we al chinees hadden gehaald.
Nou ging hij daar verder niet tegenin, bood alleen nog een keer zijn excuus aan en dat was het dan.
Maar eigenlijk ben ik zo ongelofelijk nijdig, want nu moesten een aantal van onze vrienden nog hals over kop naar de winkel om bier te halen en naar de chinees.
Dus ons feestje is danig verpest.
Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met EasyBBQ?