Ik heb dus telefonisch een GRATIS proefles aangevraagd bij de LOI, nu heb ik aan de jongen aan de telefoon gevraagd of dit echt GRATIS was en zonder verdere verplichtingen, deze vraag heb ik 3 x gesteld en is door de medewerker van LOI, 3 x bevestigd met JA!!! Hierbij vertelde de jongen mij dat ik een maand de proefles op zicht kreeg en beviel het niet kon ik het binnen een maand terugzenden zonder verdere kosten!
Na 4 dagen kreeg ik een pakket toegestuurd van de LOI, ik opende hierbij het pakket en het eerste wat ik zag was een brief van de LOI waarop vet gedrukt stond "Bedankt voor uw inschrijving bij de LOI"
Ik heb gelijk weer gebeld en wat bleek, bij geen interesse moest ik het binnne 7 dagen terug zenden, en stond ik zelf voor de kosten!!!! Ik voelde mij echt helemaal misleid, en kreeg gelijkvan de medewerker een "oh wat vervelend" woordje en na aandringen heeft ze mij een antwoordnummer gegeven waardoor ik het toch gratis kon terug zenden.
Ik kreeg na het verzenden van het pakket, na 1,5 week een brief met een herinnering van het lesgeld. Ik heb gelijk weer gebeld, en toen konden ze alleen natrekken of het pakket was teruggezonden naar hun aan de hand van het verzendbewijs!!
Hierbij werd ik echt heel onvriendelijk behandeld en zeiden 3x aan toe, zonder bewijs kunenn we niks betekenen voor u, en zult u de rekening moeten betalen!!! Ik stond echt perplexed bij het idee dat ze op deze manier mensen proberen in te schrijven waardoor ze cursisten werven die eigenlijk afzien van een opleiding en dus geen interesse hebben, hoe kunnen ze hun slagingspercentage dan hoog houden?
Ik vind dit een kwalijke zaak, want ik vraag nu geen proefdingen aan van geen enkel bedrijf of instelling, ik heb hier veel werk van gehad, en telefoonkosten die nie nodig waren geweest.
Mijn vertrouwen is echt beschadigd , gewoon bij het opvragen van een GRATIS proeflesje!!