BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

huisartsen slecht bereikbaar

Bijdrage door gebruiker
09-05-2011
64 reacties
Ik vind de uitslag dat 60% van het KASSA onderzoek dat de huisarts goed te bereiken is aan de hoge kant. De enige keren dat er géén in-gesprek toon is krijg ik een bandje dat hij of vrij is (en dan een vervangend telefoonnummer in spoedgevallen) of op nascholing of op vakantie is; de andere keren moet ik zeker 10 á 15 minuten blijven bellen: heb ik dan eindelijk de assistente is het antwoord altijd en eeuwig: "met de assistentie van dokter....:heeft u een ogenblikje" waarop dan weer het lange wachten begint. Bijna altijd. Wil heel graag weten wat uw ervaringen zijn.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.