BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

hoortoestel Schoonenberg

Bijdrage door gebruiker
24-01-2013
24 reacties
Mijn schoonvader, 84jaar,doof, bijna blind en lichamelijk beperkt heeft een hoorapparaat van Schoonenberg Hoorcomfort. Dit toestel moet opnieuw ingesteld worden. Voorheen kwam Schoonenberg naar zijn zorgcentrum maar deze service is plotseling opgeheven. Nu zit mijn schoonvader al 2 maanden zonder toestel. Wij kunnen onmogelijk met hem naar een winkel. Het hoortoestel is vorig jaar bij hem thuis aangemeten. Wij hebben getracht te bellen en te mailen met Schoonenberg maar de klantenservice is onbereikbaar en de mail wordt niet beantwoord. Wij zijn ten einde raad. Wie weet een oplossing ????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.