BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Honig Oranje Shirt

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
08-06-2006
  •  
14 antwoorden
  •  

In maart werd ik meteen enthousiast door de oranje shirt actie van Honig. 3 Dagen nadat de actie startte (half maart) stuurden wij alle punten in die nodig waren voor 2 shirts en 12 april werd alles afgeschreven van de rekening. Dat kon kloppen, want de levertijd zou 4 weken bedragen. 27 april besloot ik eens te bellen met Honig of ik de shirts al voor Koninginnedag kon verwachten. Helaas, het zou 3 mei worden... (wel wat langer dan 4 weken, maar volgens de medewerkster waren er wat problemen geweest) 10 mei was er echter nog steeds niks binnen en besloot ik maar weer eens te bellen. Groot was mijn verbazing toen ik hoorde dat het ene shirt 15 april en het andere shirt 22 april al geleverd had moeten zijn. Over de datum 3 mei was niks bekend. Er werd besloten een nieuwe bestelling te doen en er werd mij gegarandeerd dat alles toch wel voor het WK binnen zou zijn. Zojuist heb ik nog maar eens gebeld, waar alles blijft, want er zijn alweer 4 weken om. Er werd mij verzekerd dat ze er echt voor zaterdag zouden zijn en dat ik anders maar moest proberen mn geld terug te krijgen. Nou heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het vandaag of morgen geleverd zal worden, ik wacht immers al meer dan 12 weken. Nu is mijn vraag: heb ik er recht op om mijn geld terug te krijgen en kan ik meer krijgen dan alleen mn geld terug als ze niet op tijd leveren, want als ik dit van tevoren had geweten had ik ergens anders wel een oranjeshirt met mijn naam erop besteld. Alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.