Hallo,
Ik heb donderdag 8 mei jl een trampoline besteld bij Bol.com.
Hier stond bij voor 23.00 uur besteld de volgende dag geleverd. Ik besteld en de keus gemaakt om tegen betaling het pakket in cadeaupapier te laten inpakken. op 9 mei een mail dat het pakket helaas niet bezorgt kan worden maar UITERLIJK zaterdag 10 mei geleverd gaat worden. Zaterdag 10 mei krijg ik de mail met de track en trace code van de bestelling. Daar staat bij dat het pakket maandag 12 mei pas geleverd gaat worden!!. Gebeld met de klantenservice van Bol.com.. deze mevrouw gaf aan dat zij niet wist hoe dit kwam en ik maar contact op moest nemen met de UPS want volgens haar lag het probleem bij hen. UPS gebeld. nee mevrouw het is de schuld van Bol.com zelf want zij hebben het pakket op vrijdag als standaard zending aangeboden en standaard leveringen worden niet geleverd in het weekend. Weer terug gebeld naar de Bol.com.. ja ze vonden het heel vervelend maar ze konden niks voor me doen.Ik heb me er toen maar bij neergelegt want kreeg het pakket toch niet eerder. Vervolgens komt het pakket binnen op maandag 12 mei ZONDER inpakpapier. Wederom een fout van Bol.com. Nou ben ik niet zo moeilijk en heb de klantenservice gebeld.. mijn vraag aan hun om de factuur aan te passen aangezien het inpakpapier wel berekend werd op de factuur. Krijg je als antwoord dat ze geen facturen kunnen aanpassen en dat ik het gewoon moet betalen!!!
Je krijgt dat een kado bon ter waarde van het inpakpapier die je dan kunt inwisselen bij een eventuele volgende bestelling??? Dit kan toch niet waar zijn!
Kunnen zij dit echt maken? Je laten betalen voor iets wat je niet hebt ontvangen en dat vervolgens omzetten in een kado bon voor een eventuele volgende bestelling ( die ik zeker weten nooit meer ga doen bij Bol.com) om dan te verzilveren? Ik wil helemaal geen bestelling meer doen. Ik wil gewoon de trampoline betalen en niet het inpakpapier
Kunnen zij dit maken? en wat kan ik nog meer doen?
Ben echt niet van plan te betalen!
Hoor graag jullie mening/ tips
Alvast bedankt!