BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hans Anders Totaal Plan

Bijdrage door gebruiker
01-06-2011
4 reacties
Ik ben al ruim 4 maanden bezig met een nieuwe bril.

Laat ik bij het begin beginnen.
Ik sluit een HansAnders Totaalplan af in Mei 2009. Over 2 jaar kan ik een nieuwe bril krijgen.

Ik vraag: Als ik eerder een nieuwe bril wil, wat dan?
Antwoord: Dan kun je gewoon naar de winkel gaan en betaal je het resterende bedrag bij.

Ik naar de winkel op 2 maart 2011.
Daar word ik slecht geholpen.

Vandaag was ik in het filiaal van Hans in de nieuwe passage.
Ik wil graag een nieuwe bril, maar dat kan niet omdat ik op een ander filiaal sta ingeschreven.
Ik word naar huis gestuurd om mijn verhuizing per e-mail door te geven, kan dat niet gewoon in het filiaal? Nee dat kan niet dat moet schriftelijk per mail.

Ik heb geen bril tot ik een bon thuis krijg? Toen ik het Bril Totaal plan nam werd aangegeven dat ik ALTIJD een bril kon halen, dan moest ik de resterende maandbedragen bijleggen. Nu kan dat niet.

Ik geef mijn gegevens van de verhuizing door.

Reactie van Hans Anders
Geachte heer [edit - redactie],

Bedankt voor uw e-mail. Wij zullen uw vraag voorleggen aan de Regiomanager deze gaat er zorg voor dragen dat er contact met u wordt opgenomen om het één en ander met u door te spreken.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

[edit - redactie]

Klantenservice Hans Anders

Er is nooit contact met mij opgenomen. Daarom mail ik nog eens op 22 maart 2011, weer wordt er geen actie ondernomen.

Op 26 mei krijg ik eindelijk een antwoord

Geachte mijnheer [edit - redactie],

Bij deze zend ik uw bericht door naar de betreffende afdeling alwaar u beëindiging verwerkt wordt waarvan u vervolgens een schriftelijke bevestiging zult ontvangen.

Tevens hebben we uw klacht nogmaals doorgezonden naar de betreffende regiomanager maar nu met uw juiste telefoonnummer erbij vermeld. Volgens de filiaalhouder van de nieuwe passage hadden ze nog een foutief nummer van u in het systeem staan en konden ze daar u niet mee bereiken.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

[edit - redactie]

Klantenservice

Ik vind dit raar, want ik al sinds 2007 hetzelfde telefoonnummer.

Uiteindelijk belt Hans Anders mij voor het eerst op 26 mei 2011

Het gesprek:
Reactie op service van Hans Anders Nieuwe Passage.
In het telefoon gesprek zegt men dat de bril bon naar mij verstuurd is op 22 maart. Ik heb begin maart mijn verhuizing doorgegeven.
Volgens NP (nieuwe passage) is hij wel verstuurd, maar ben ik onzorgvuldig met mijn administratie. En het is mijn eigen schuld dat ik die bon niet heb gekregen.

Ik vertel dat ik in de winkel was en dat ik naar huis werd gestuurd om per e-mail door te geven dat ik verhuisd was. Men zegt dat de winkels geen internet hebben en dat het telefonisch niet doorgegeven mag worden.

Ik mag wel naar de winkel komen om een vervangende bril bon te komen halen. Met andere woorden, ik moet WEER naar de winkel om dit te regelen. Het kan niet naar huis gestuurd worden.

Ik geef aan dat ik niet meer naar de winkel in de Nieuwe Passage wil omdat ik me daar niet serieus genomen voel. Ik moet contact opnemen met de klantenservice want zij kunnen verder niks voor me doen.

Ik mail weer met de klantenservice omdat ik het nu eigenlijk zat ben. Ik vraag mijn geld terug.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.