Beste allemaal,
Afgelopen weekend ben ik bij de kapsalon geweest om mijn haar te laten knippen.
Met nat haar (bewust voor gekozen, omdat ik een te gevoelige huid heb) ben ik naar huis gegaan.
Eenmaal thuis aangekomen, en in de spiegel kijkend kom ik tot de conclusie dat ik niet alleen het kapsel niet heb waarom ik heb gevraagd, maar dat alles ook nog schots en scheef geknipt is.
Hierop ben ik direct teruggegaan naar de kapsalon, maar de bedrijfsleidstervind dat ik een andere dag maar terug moet komen.
De eerstvolgende werkdag leg ik haar weer uit dat ik beslist voor gek loop en liever mijn geld terug krijg dan dat ik opnieuw laat knippen (ook gezien de lengte die er nu is afgeknipt, waardoor het kapsel dat ik wil niet meer mogelijk is).
De kapsalon weigert dit en bied aan nog meer van mijn haar af te halen :-(. Het gevolg is dan wel dat de linker- en rechterkant van mijn haar op dezelfde hoogte hangt, en dat de laagjes dan beter overlopen, maar dit betekend wel dat ik dan met een 'korte kop' rondloop :-S
Wie weet hoe dit het beste op te lossen valt? Rechtsbijstand neemt alleen zaken van boven de 200 euro in behandeling (wat opzich logisch is)
Vriendelijke groet,
hup