BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Groupon klacht

Bijdrage door gebruiker
21-02-2013
9 reacties
Begin januari heb ik op Groupon 2 bonnen gekocht voor 1 uur massage, 1 uur gezichtsbehandeling en een luxe manicure/pedicure voor 39euro per stuk bij Thai Roots Beauty and Spa in Den Haag. Toen ik belde om te reserveren (online boeken kon niet omdat ze de website offline hadden gehaald) vertelde de medewerker mij dat Groupon het verkeerd heeft verkocht, de behandelingen zijn niet 1 uur maar 45 per behandeling. Ik heb toen een klacht ingediend bij Groupon. Na 2 weken kreeg ik per mail bericht dat ik mijn gehele aankoopbedrag zou terug krijgen omdat ik langer dan 10 dagen op een antwoord moest wachten. Dit geld heb ik terug gestort gekregen op mijn rekening.
Afgelopen vrijdag zouden wij gebruik maken van de massage. De dag daarvoor belde ik met Thai Roots in Den Haag om te vragen waar de vestiging precies zit. De medewerker van Thai Roots vertelde doodleuk dat zij geen zaken meer met Groupon doen, dat onze massage niet door gaat en dat ik mijn geld kan terug vragen bij Groupon. Wij zijn helemaal niet ingelicht dat onze reservering niet door gaat, als ik niet had gebeld hadden wij daar dus voor niks gestaan. Thai Roots zou mij later nog terug bellen hierover. Wesley, medewerker van Thai Roots heeft daarna mijn voicemail ingesproken dat ze inderdaad failliet zijn en dat het heel 'dom' is dat als wij alsnog komen voor de massage. Mijn vriendin en ik hebben gelijk terug gebeld en zijn voicemail ingesproken dat wij er niet van gediend zijn dat hij ons zo te woord staat en waarom hij ons 'dom' noemd. De voicemail die daarop volgde van Wesley schrokken wij van. Hij heeft mijn voicemail ingesproken met; 'De reden waarom ik het dom noem, is omdat het ook heel dom is als je komt. wij zijn failliet en bestaan niet meer. daarom noem ik je heel dom, succes verder, doei'. Ik heb direct daarna naar Groupon gebeld. De helpdesk medewerker begreep mij niet omdat ze bijna geen Nederlands sprak. Ik heb toen opgehangen met de hoop dat ik een medewerker aan de telefoon kreeg die mij wel verder kon helpen. Deze medewerker sprak ook amper Nederlands maar kon mij wel vertellen dat ze hier niks aan kan doen en dat ze mijn geld al hebben terug gestort. Groupon heeft dus mijn geld terug gestort omdat ze failliet zijn, en niet als compensatie zoals ze hadden beloofd. Ik heb dus weer een klacht gestuurd per mail omdat zij dit aan de telefoon niet begrijpen. In deze klachtenmail heb ik het hele verhaal verteld. Daarop kreeg ik een email dat ze het heel vervelend vinden allemaal en dat de oplossing is dat mijn aankoopbedrag wordt omgezet in credits die ik via groupon.nl kan besteden. Tot op heden heb ik geen credits ontvangen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. De medewerkers spreken amper Nederlands en begrijpen mij niet, en op mijn mailtjes wordt niet geantwoord...
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.