BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie Brillenglas

Bijdrage door gebruiker
28-11-2005
7 reacties

Nog geen half jaar geleden een montuurloze bril gekocht bij Pearle. Tijdens het poetsen brak zonder aanleiding een glas in tweeen. (poetsen op de door hun voorgeschreven wijze)

Reclamatie bij Pearle Brunssum had geen zin. Geen garantie en werd zelfs voor leugenaar uitgemaakt (zelfs door de manager). Volgens hun was ik op de bril gaan zitten of met de bril in slaap gevallen.

Een aangetekende brief aan Pearle waarmee ik ze wijs op hun wettelijke garantie verplichting wordt niet beantwoord. (al 1 maand geleden verzonden)

Wat is nu de volgende stap !? Naar mijn mening moeten hun toch op zijn minst aantonen dat er sprake is van verkeerd gebruik.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.