Mijn vraag is,dat bij Food en verzorgingsprodukten bv ,
zit vanalles in wat schadelijk kan zijn voor de mens en niet perse nodig is dat het erin zit.
Waarom moet de consument dat alles gaan lezen en uitvogelen wat goed en niet goed is.
Waarom word de fabrikant ervan niet aangepakt,dat is toch de veroorzaker?