BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Fit 4 Free waarschuwing

Bijdrage door gebruiker
26-01-2009
64 keer bekeken
38 reacties

Ik wil iedereen waarschuwen voor een lastige opzegtraject bij Fit 4 Free. IN augustus ging ik mijn abonnement schriftelijk per mail opzeggen, dit in verband met een verhuizing naar een plaats waar geen F4F is. Mijn contract liep volgens contractin november uit. Maar ik ontdekte in nov. dat er steeds geld van mijn rekeningwerd afgetrokken. Ik belde toen meteen maar kreeg te horen dat ze mijn opzegbrief niet konden vinden maar zeiden darbijdat hun posthantering ongever twee manden duurt! Ik werd aangeraden om niet te betalen en dat eht in orde zou komen. In december probeerde ze weer geld af te halen. Dan heb ik een tweede brief gestuurd, incl kopie eerste briefen nog een keer gebeld. Nu hoorde ik dat ze geen brieven hadden ontvangen en dan stuurde ik pdf's op van kopien van mijn brieven. Dan vonden ze opeenswel één - de tweede.

Vandaag heb ik een bericht ontvangen dat mijn contract gewoon is verlengd omdat ik niet op tijd heb opgezegd en dat ze pas mijn tweede brief neemt als opzegbrief!?! Dus ik zit vast met een onbruikbaar abonnement. + incassokosten!

Mijn grootste fout was dat ik mijn brievenniet aangetekend met aankomstbevestiging had gestuurd. Nu blijft het makkelijk voor hen om een brief zomaar te laten verdwenen zodat abonnementen verlengd worden.

Dit is niet de manier om klanten vast te houden!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.