Geachte,
Hierbij een update van het geen ik eerder heb geplaatst.Geen steek verderer, behalve meer mail en aangetekende brieven.Contact met redactie van KASSA gehad, maar het lijkt er op dat YSS/EURO TV de confrontatie niet aan durft, een troost voor ons alle wandt hier blijkt toch je gelijk uit.We zetten de strijd voort.PS: Weet iemand waneer via welk tv kanaal hun programma`s worden uitgezonden ?Het lijkt er op dat dat namelijk niet meer gebeurt.Groetjes Flippo