BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaring met kapotte Bloom kinderstoel en slechte service??

Bijdrage door gebruiker
10-03-2012
94 keer bekeken
4 reacties
Wij hebben een dure multifunctionele Bloom kinderstoel gekocht, ruim 320 euro. Een kind van 0 tm 3 jaar / tot max 36 kilo moet er in de stoel kunnen zitten. De stoel hebben we altijd normaal gebruikt. Nu bemerken we scheuren ten hoogte van de ophanging van het blad. Vrienden van ons hebben ook een stoel bij hun is hij zelfs afgebroken bij het blad! De stoel ging kapot en het kind viel uit de stoel met een klap van het hoofd op de tafel en daarna op de grond. En Bloom zegt het kind zal het wel kapot hebben gemaakt. Meerdere mensen online geven aan dat voetsteunen spontaan afbreken etc. Niet alleen is de service van Bloom bar en bar slecht. Ik lees meerdere klachten van mensen online die niks zijn opgeschoten. Of je krijgt geen reactie of de reactie dat je het zelf kapot hebt gemaakt.

Niet alleen is de prijs kwaliteit verhouding slecht. Ook steken ze hun kop in het zand mbt de veiligheid van de kinderen. Dit kan niet!!

Ervaringen met Bloom wie o wie??
Wie heeft een negatieve ervaring met de Bloomstoel (b.v. afbreken van ... / scheuren van..) ??
En wie heeft er een slechte ervaring met de service van Bloom?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.