Heeft iemand ervaring met imitatie van Dolce & Gabanna the one eau de toilette ?
Ik heb het 50ml fleje bij een reguliere parfumerie gekocht maar na een paar minuten is de geur totaal verdwenen, geintje van 54 Euro.
Ben erg benieuwd of ik de enige ben met deze klacht.