Op 2 juni op fb iets ingevuld van detoxactief wilde deprijs weten. Werd gelijk factuur aangemaakt kon niet eens prijs zien. Op 5 juni kreeg ik factuur per mail van Billink iov Detoxactief. Gelijk alles geannuleerd. Volgens detoxactief was het al verzonden maar dit was leugen nr. 1 want kreeg het pas veel later binnen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord was en nergens voor ga betalen, pakketje weer op post gedaan gelijk zelfde dag van ontvangst, met retour afzender erop. Nu beweren ze dat het niet op tijd retour gestuurd is binnen 14 dgn. 2e leugen. Ze sturen aanmaningen nu zelfs brief van incassoburo terwijl ik mij aan alle voorwaarden heb gehouden en zelfs ook geen producten meer heb. Vind dit echt belachelijk, zijn er meer mensen die ook al brief van incassoburo hebben gehad terwijl ze alles retour gestuurd hebben, en wat hebben jullie verder ermee gedaan.