In de maanden november,december 2010 en januarii 2011 heeft het cvz ( in opdracht van Ander Zorg) mij 114,00 euro ingehouden, ik was die zgn wanbetaler, als wanbetaler later afgemeld, maar in die maanden heb ik ook netjes mijn maandelijkse premie betaaald, dat ging automatisch, niet bij nagedacht, dus dubbel betaald.
Ik had er geen idee van, maar nu blijkt van wel, kan ik deze dubbele betaalde premie's terug vorderen? Ander Zorg heeft mij er nooit attend op gemaakt.
3 maanden lang een inhouding van die € 114,00 + de boetes, met daarnaast mijn betalingen van € 96,00, mijn maandelijkse normale premie, ook betaald!
Wat te doen?