BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

compensatie voor te laat leveren ja/nee?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
23-06-2012
  •  
55 keer bekeken
  •  
39 antwoorden
  •  
Hoi ik weet niet of dit de juiste rubriek is zo niet sorry hiervoor.

Het volgende is het geval.
Op Woensdag 20 juni bestel ik bij mijn plaatselijke bakker voncken een champagne ontbijt om te laten bezorgen op zaterdag 23 juni bij mijn moeder die 65 wordt om haar en mijn vader te verassen.
Vader ingelicht deze moest moeder er van overtuigen nog niet te eten s'morgens want ja er ging iets gebeuren.
Ontbijt zou tussen 8.30 en 10.00 geleverd worden.
Ik bel mijn ouders op om 10.15 of het gesmaakt heeft moeder over de rooie wat gesmaakt ik ben hier aan het verhongeren mocht van je vader niet eten.WEG Verassing was het ontbijt niet geleverd ik had wel ff van te voren 33.95 mogen betalen.
Bakker gebeld ja ze komen er aan want er staat geen tijd op de bon dus kan de hele dag geleverd worden maar omdat u beld komen we nu.Compensatie kunnen we op de buik schrijven omdat muts in de winkel zogenaamd geen tijd had doorgegeven terwijl uitdrukkelijk door haar was beloofd tussen 8.30 en 10.00.Uiteindelijk werdt dit 1040 waardoor verassing weg en ouders die eten naar binnen moesten schrokken omdat ze zelf om 11.00 elders moesten zijn.

Mijn vraag is kan dit zo maar moet je dit als consument maar pikken.Heb overigens directrice zelf aan de lijn gehad, hadden het druk dus jammer maar helaas dat het zo gelopen was compensatie nee hoor, ja probeer daar maar eens tussen te komen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.