Ik heb vorig jaar telefonisch twee cadeaubonnen gekocht, en de betaling zou via automatische incasso geschieden. Het is een bon waar je bij 4 verschillende zaken (verzoging) terecht kan. Schoonheidsspecialist, nagelstudio, zonnestudio en kapper.
maar ze waren er in het gesprek vergeten bij te vermelden dat je 2 keer een afspraak moest maken wilde je van de korting gebruik maken. Maar ik wonende in Leiden moest dan afspraken maken in bv Rotterdam. Dichterbij was er niet. Ja, een nagelstudio in Leiden waar ik al naar toe ging.
Dus ik heb gelijk contact gezocht met Fullwonder en dit bovenstaande uitgelegd. Zijn toen overeen gekomen dat door het terugsturen van de cadeaubonnen ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Ik ben tot op heden hier nog steeds mee bezig, hebben regelmatig email contact onderling, maar er gebeurt maar niets. Ja, ik krijg antwoord dat ze het (wederom) gaan regelen. Maar mijn geld? Nee.
Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Ik weet dat het stom is wat ik heb gedaan, maar dat is achteraf. Het lullige is dat ze nu al bijna een jaar beloven geld terug te storten, maar er gebeurt gewoon niets. Ik had met hun afgesproken dat ik het niet zelf terug zou laten draaien maar dat ze het zouden terugstorten.