Hallo,
Ik heb op zondag 29 juni 2013 een bestelling gedaan bij www.brumbees.nl. Ik vond het vreemd dat ik geen email heb ontvangen dat ik en bestelling had gedaan maar ik dacht misschien een technisch foutje. Diezelfde avond heb ik de bestelling betaald via Ideal. Ik kreeg een email dat ik betaald had onder het bepaalde ordernummer maar artikelen stonden er niet bij. Ik zou het pakket dus dinsdag moeten ontvangen maar helaas niets. Op 4 juli 2013 emailde ik de online winkel met de vraag waar mijn bestelling bleef die ik gedaan had! Ze emailde gelijk terug dat zehet diezelfde dag nog zou uitzoeken. Na 2 dagen nog niets gehoord en ondertussen 2 emails gestuurd met de vraag of ze het al uitgezocht had. Maar ik krijg geen antwoord terug tot op de dag van vandaag!
Mijn vraag is: wat kan ik doen? Kan ik mijn geld terug laten storten? Moet ik ze aangeven?
Groetjes,