op 8 mei jl heb ik een bril aangeschaft van plm €1000,--, nu heb ik per ongeluk mijn hoofd gestoten en er is nu een stukje uit het glas precies waar het pootje zit, de optiek wil dit niet volledig vergoeden, hier wil ik niet mee akkoord gaan,er is toch zoiets als garantie,wat moet ik nu doen,de bril is nog geen half jaar oud,er werd gezegd dat als je met je auto ergens tegen aan rijdt je ook niets vergoedt krijgt,vind ik geen vergelijking.ben ook heel boos