Iedere week heb ik gedonder bij de kassa van Albert Heyn vanwege een bonuskorting die niet wordt verrekend.
Ik maak mijn lijstje n.a.v. hun website.
BIjv. vandaag wilde ik 12 Amstel Halve Liters gaan halen (max. 6 per kant)
In de winkel was nergens aangegeven dat het om een bonusartikel ging en personeel in de winkel kon mij ook niet helpen. In hun krantje konden ze de aanbieding niet terug vinden. Internet hebben ze er niet!!! (Amsterdam Cornelis Troost)
Ik heb bij thuiskomst direct de website er nog weer op nageslagen maar het staat er toch echt.
Set van 12 blikken 6.57 euro i.pv. 8.76 euro
Voor mij dus geen korting.
Zo ging het afgelopen maand met kaas, bloemkool, aardappels. Waarbij ik wel mijn korting alsnog terug kreeg bij de klantenservice.
Hoeveel klanten betalen niet gewoon de volle prijs zonder het te weten???? Dat moet om miljoenen gaan landelijk gezien. Geen wonder dat ze goede zaken doen. En bij wie kan je terecht??? Consumentenbond doet op dit gebied ook totaal geen grondig onderzoek. Bah! Ik noem het gewoon diefstal mij naar de winkel lokken om vervolgens bij de kassa de korting helemaal niet te krijgen.