onlangs een bestelling van kleding bij miinto.nl gedaan. Nu wilde ik vandaag een paar artikelen retour doen. Echter kom er nu achter dat miinto.nl alleen maar een tussenschakel is. zij leggen de order schijnbaar bij de betreffende winkel neer en die verstuurd de bestelling. Nu heb ik dus schijnbaar (nergens zichtbaar), bij vier verschillende bedrijven besteld via miinto.nl. Met als gevolg dat ik ook 4x verzendkosten moet betalen! Boven aan de site staat met grote letters, gratis verzenden. Ik heb toen ik de bestelling plaatste al netjes gekeken hoe het zat met verzenden. Bij vraag/antwoord geven ze aan dat de retourkosten voor de koper zijn. Prima dacht ik, echter niet wetende dat ik eigenlijk niet bij miinto bestelde maar rechtstreeks bij de betreffende winkels. Nergens staat een vermelding dat je dus bij het retoursturen van meerdere artikels de kans heel groot is dat je meerdere retourkosten moet betalen. Kwalijke zaak. Als ze dit er netjes bij vraag/antwoord bij hadden vermeld dan had ik gewoon nooit besteld. Vervolgens gebeld, enige wat ze aangaf was dat ze deze klacht inderdaad wel vaker hebben gehad. Ik vind dit een dermate ander concept dan de andere kledingwebshops waardoor ik vind dat dit soort afwijkingen duidelijk vermeld moeten worden en niet klanten met ongewenste kosten (van in mijn geval € 27,- ) op moeten zadelen door deze belangrijke informatie gewoon niet te vermelden! Ik ben benieuwd naar andere reacties.