Een vriendin van mij heeft bij Menzis haar zorgverzekering. Eind 2010 heeft ze de nieuwe polis voor 2011 gekregen, daar stond in dat de rollator uit het basispakket werd gehaald, maar niet de fysiotherapie. Ze heeft sinds 3 á 4 maanden een hernia. Ze wildde fysiotherapie, maar dat was uit haar basispakket gehaald en ze was hier niet extra voor verzekerd. Kunnen ze zomaar diensten uit het basispakket halen zonder hun klanten daarover in te lichten?