BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Babypark: misleiding folder, slechte klachtafhandeling

Bijdrage door gebruiker
28-05-2011
10 reacties
In folder staat een kinderwagen die in de aanbieding is.
In de winkel blijkt de door mij gewenste kleur kinderwagen ruim 300 euro duurder te zijn (terwijl de kinderwagen in de door mij gewenste kleur groot in de folder staat afgebeeld naast de aanbiedingsprijs). Ook wordt er in de folder niet vermeldt dat betreffende kleur uitgezonderd is van de aanbiedingsprijs.

Bovenstaande klacht direct met verkoopster en leidinggevende besproken. Zij erkennen dat aanbieding in folder onduidelijk en verwarrend is, maar komen niet met oplossing.

Ik vraag om de oplossing om de kinderwagen in de gewenste kleur voor de aanbiedingsprijs te kunnen kopen. Ik krijg als antwoord dat ik moet begrijpen dat het winkelpand ook betaald moet worden en dat ze een prijsafspraak met de fabrikant hebben.

Vervolgens mijn klacht ook schriftelijk ingediend. Ik krijg een snelle reactie van het Babypark waarin bevestigd wordt dat de folderaanbieding verwarrend is, maar er opnieuw geen oplossing wordt geboden.

Ik heb direct weer via de mail gereageerd met de mededeling niet met deze reactie akkoord te gaan en er vanuit te gaan dat er nog een oplossing volgt.

Helaas niets meer vernomen van Babypark. Ik heb nogmaals een mail gestuurd met het verzoek of ze willen reageren, maar ik krijg geen reactie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.