Ik heb op 23 juli 2007 een bestelling geplaatst bij www.babypaleis.com. maar tot op heden geen levering ontvangen. Ik heb net als velen van jullie gemaild, gebeld (maar altijd een bandje). Heeft iemand ooit iets ontvangen of geld terug gekregen?
We moeten deze 2 mensen stoppen!!