Ik heb een andere vraag. K heb vanmezelf niet echt krullende wimpers maar meer stijl ofso. Dus maakt niet uit wat voor mascara ik gebruik je ziet nooit bij mij die mooie gekrulde wimpers.Je ziet nauwelijks wat.Is er misschien iets anders dat k kan gebruiken?Waardoor me wimpers er vol en iets langer uitzien en meer naar bevon gekruld? Krultang voor wimpers heb k gebruikt.. opzich wel goed enz maar ziet er niet egt zo natuurlijk uit. Maar bij me rechter oog zijn er kale plekken me wimpers vallen uit.. Heel gebeure :S kweet het ook niet.. Weet iemand ook iets tegen wimperuitval? k heb gelezen over olijfolie? en een middel van herome?