Ik heb een vraag over Albert Heijn.Tot twee keer toe heb ik voedsel gekocht die niet goed was.Juli vorig jaar aardappelen die tot in de kern groen waren dus niet geschikt om te eten(groen/blauw is giftig).De chef schrok hiervan en zou de aardappelen verwijderen,denkt u !nou mooi niet zij hebben daar gewoon tot ze op waren voor de verkoop gelegen.Ik heb de Warenautoriteit gevraagd of de aardappelen gegeten konden worden maar daar werd explisiet van gezegd dat vooral niet te doen,je kunt daar behoorlijk ziek van worden.Gisteren hutspot gekocht die na 18 min.koken een bruine stinkende prut was geworden.
Natuurlijk krijg je,je geld terug maar het feit dat ik op die momenten geen maaltijd had of opnieuw iets anders moest gaan koken daar gaat AH aan voorbij.Gisteren heb ik de prut laten zien in de winkel bij een vakkenvuller?hij vertikte het de chef erbij te halen.Ik heb gezegd dat ik bij de chinees een maaltijd zou aanschaffen en hen de rekening zou presenteren.Ik heb een deel van de prut bewaard in de vriezervoor de Waren autoriteit (waar ik nu ook weer een klachtenformulier heb ingevuld)Ben ik nou de enige die dit meemaakt of (vr)eet iedereen maar wat de pot schaft zonder na te denken?Het is natuurlijk vechten tegen de bierkaai zij hebben nu eenmaal het alleenrecht gekregen.O.wat mis ik hier een winkel die nog voor zichzelf werkt met goede spullen,misschien wat duurder maar alles beter dan dit.
Laurina2