BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

aflevering medicijnen in apotheek

Bijdrage door gebruiker
27-04-2012
35 reacties

Omdat het druk is bij de apotheek besluit ik na de behandeling door de fysiotherapeut mijn medicijnen te gaan ophalen. Het staat voor me klaar omdat het via mijn huisarts is opgegeven. Ik bekijk de inhoud van het zakje en praat nog even na over de B2 code (een bepaalde code die er op moet staan in mijn geval). De apothekersassisten haalt de doosjes er uit om te laten zien dat de B2 code op het doosje is vermeld en we praten nog over wat die code precies inhoud. Dan wordt het ineens druk in de apotheek en ik ga gauw weg, pak de fiets en rijd naar huis.
Daar aangekomen vind ik geen medicijnen in mijn tas. Ik besef dat ik ze vergeten ben in de tas te doen en bel de apotheek. Maar daar zijn ze niet.(de medicijnen, 3 doosjes.
Maar in mijn huis zijn ze ook niet. Wat nu? Ik kan niet bewijzen dat ze daar nog moeten zijn. Ik ben daar al 10-tallen jaren klant en toch vinden zij dat ik opnieuw maar naar mijn h.a. moet voor een recept. Maar die is er ook niet, want op vrijdagmiddag is zij vrij.
Een beetje meer klantvriendelijkheid had is toch wel verwacht. Dit is maar iets kleins, maar toch vind ik het heel vervelend om 2 keer te moeten betalen.
Graag zou ik willen vernemen wie nu eigenlijk gelijk heeft: de apotheek of ik.
Met vriendelijke groet, M. Coolen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.