Ik zou graag meningen en advies willen krijgen over het volgende.
Tot vorig jaar heb ik nooit gaatjes gehad. Vorig jaar stapte ik over naar een andere tandarts. Deze tandarts maakte foto's en zag allerlei aankomende gaatjes. Inmiddels zijn er 2 gevuld, terwijl het nog geen gaatjes waren. Preventief vullen.
Toch zet ik er mijn vraagtekens bij. Eigenlijk zat hij in op dat moment nog goede tanden te boren. Zijn er meer mensen die dit herkennen van hun tandarts? Ik wil graag uitsluiten dat ie alleen maar geld nodig heeft (aangezien hij net gestart is). En dus weten of het preventief gaatjes vullen voordelen heeft.
Met vriendelijke groet,
Rosanne