De volgende brief reeds gestuurd naar blad ZIN en Zester.
Op 11 juli in losse verkoop gekocht "ZIN" nummer 7 juli 2009Aanbieding abonnement met welkomstcadeau naaimachine trok mijn aandacht,nu 14 juli telefonisch getracht deze aanbieding te doen.Ten eerste telefoniste wist van geen aanbieding (naaimachine),wel heel raar!!!Zij heeft toen naar hoofdkantoor gebeld, en kwam met de mededeling dat naaimachine niet meer te leveren was.Dit is pure misleiding...(bij aanbieding staat tot 1 september 2009, en aanbieding is net ingegaan).Duidelijk poging om mensen dan met iets anders op te zadelen.Dit werkt bij mij in ieder geval andersom.Ik ga deze brief per heden ook versturen naar allerlei consumenten-site's, schandalig om op deze manier abonnementen te lokken.
Groetjes Nico van de Sanden