Mijn boodschappen van bestelnr: nl-ams-cf09-6a88 (rond 16.20uur )kwamen meer dan 6 uur later. De patat was ontdooid de spinazie geplet, de kant en klare rendangmaaltijd in elkaar. Dat betekent dat mijn boodschappen al die tijd ongekoeld ergens zijn bewaard. Daardoor kan ik het vlees wat ik ook had besteld niet meer eten. Ik heb gevraagd alle verse en diepvries producten te gecrediteren.
Omdat ik voor deze bestelling na meer dan twee uur wachten de klantenservice niet via de app of mail kon bereiken heb ik nog een bestelling geplaatst ( 18.30 uur) voor 31,19euro!! Dat duurde ook langer dan een uur, dus heb uiteindelijk eten via thuisbezorg besteld omdat ik geen boodschappen in huis had en moest wachten op de bezorgers.In totaal meer dan 50 euro extra door flink kwijt ! De enige reden dat ik een tweede bestelling geplaatst had, was dat ik hoopte op contact met Flink. Toen de bezorger van de tweede bestelling arriveerde heeft hij het kantoor gebeld. De bestel code van die boodschappen is: nl-ams-30tr-crtf bedrag 31, 19 euro
Er werd door die bezorger aan mij teruggekoppeld dat de eerste bezorger onderweg was. Helaas bleek dit niet het geval. Laat in de avond, uren later arriveerde hij met onbruikbare en ontdooide producten. Flink wil alleen de ontdooide patat en inelkaar gedrukte kant en klaar maaltijd vergoeden. Dat het vlees 6 uur ongekoeld aan mij is overhandigd is voor hen geen reden om mij de schade te vergoeden. Naast deze schade heeft Flink mij ook onnodig op kosten gejaagd.