BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

worldticketcentre

Bijdrage door gebruiker
15-11-2011
Reageer
Op zondag 13 november probeer ik via worldticketcentre een vlucht te boeken voor 6 personen (4 volwassenen en 2 kinderen). Dat lukt op een prima aanbieding voor € 797 in totaal. Met Iberia van Schiphol naar Malaga op 14 april 2012 met retour op 21 april 2012. Bij betalen aangekomen heeft de website een technische storing, maar ik kan wel telefonisch de zaak afhandelen. Ik neem contact op met worldticketcentre en zal die middag terug gebeld worden. Nee dus.
Op maandag 14 november herhaal ik de hele procedure. het aanbod is nog steeds geldig. Het electronisch betalen lukt weer niet door een technische storing. Weer contact opgenomen. Ik zal weer teruggebeld worden. Als dat 's middags gebeurt blijkt er een vergissing in het spel te zijn. Iberia heeft vergeten het aanbod van de website te halen. De kosten bedragen nu ongeveer € 1400 Een verschil van € 600.
Van beide keren dat ik de boeking heb gedaan heb ik het document opgeslagen als bewijs, maar het mag niet baten. Op mijn vraag of er een klachtenregeling of iets dergelijks is krijg ik een negatief antwoord.
Wat zijn mijn rechten in deze? Kan een bedrijf als worldticketcentre (de beste....) zo'n zaak op deze manier afhandelen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.