Hallo,
Vandaag ben ik telefonisch benaderd over een vakantie. Of ik 6 vragen wilde beantwoorden en dan kon ik kans maken op een gratis vakantie. Vooruit ...na deze 6 vragen werd er gezegt dat er gekeken werd of ik in de doelgroep viel....natuurlijk.
We kregen een gratis verblijf in Spanje of op de Canarische eilanden...Zo zeg ik en wat is het addertje onder het gras mevrouw...
Niks....boekingskosten 29. euro zei deze damen ...Mijn antwoord:en zelf het vliegticket betalen,. Klopt maar voor 100 euro bent u al in Spanje. Of ik wel even langs wil komen in Alphen. Omdat ze daar de vakatie helemaal met je doornemen. Ik geef als antwoord dat ik dat bij Holland International ook niet hoef....maar dat ik onze kracht mevr. En dat zal ook wel het addertje zijn denk ik. Time Sharing is het in iedergeval niet. Heeft iemand ervaring met dit soort organisaties. Laat het even weten.
Ik ga er verder niet meer op in maar wil het wel graag weten.