BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wij hebben een klacht over de treinreiswinkel

Bijdrage door gebruiker
21-03-2022
110 keer bekeken
7 reacties

Wij boekten een reis met de Treinreiswinkel: 30 november-2december 2021 Parijs.

Trein + hotel voor Eu 493,20. Betaald op 18.10.21

Op 18 november 2021 stuurden wij het volgende bericht:

Na lang wikkken en wegen hebben mijn vrouw en ik besloten niet
naar Parijs ( zie onderstaande gegevens) te gaan. Zeer tot onze spijt.
Heeft natuurlijk te maken met de toenemende Coronabesmettingen.
Weliswaar zijn we beiden gevaccineerd (2 maal), maar het risico van een
treinreis en een verblijf in een drukke stad nemen wij (beiden 75+ en één van ons
COPD-patiënt) liever niet.
Vraag: kunnen wij de reiskosten gerestitueerd krijgen?

Met vriendelijke groet,

Ton Verschelling

We kregen bericht dat annuleren niet kosteloos was (15% + Eu 10,- fee)
maar dat wijzigen wel mogelijk was voor Eu 27,- in de maanden mei t/m september.
We berichtten (op 1 december) dat we wilden wijzigen naar 10-12 mei 2022.

Op 7.12.22 kregen we het volgende bericht:
Beste Ton,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn nog altijd hard bezig met het omzetten van uw boeking. Helaas doet er zich een probleem voor met het omboeken van het hotel. We zijn hierover in contact met het hotel en hopen zo snel mogelijk meer duidelijkheid te kunnen geven over de wijziging.
We danken u voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,

Mandy/team Happyrail

Sindsdien hebben we niets meer van de Treinreiswinkel vernomen, ook niet toen we op 21 februari berichtten dat we de reis wilden annuleren:
Beste treinreiswinkel,

Ons laatste contact dateert van 07-12-2021.
Het is nu 2,5 maand later en we hebben niets van u vernomen.
Het is lastig plannen te maken waarvan je niet weet of ze doorgaan.
Bovendien zijn jullie telefonisch onbereikbaar.
We hebben besloten de boeking OBCFQC annuleren.
We verzoeken u het desbetreffende bedrag over te maken naar onze
bankrekening ....................... t.a.v. A.W.K. Verschelling, Vlissingen.

Met vriendelijke groet,

Ton Verschelling

Op 2 maart stuurden we nog een herinnering, maar tot vandaag, 21 maart hebben we niets vernomen.
Het lastige is dat je dit bedrijf niet kunt opbellen. Het heet "winkel" , maar je kunt er niet heen.

Kunt u iets voor ons doen?

Met vriendelijke groet,

Ton en Gerrie Verschelling

[edit-redactie]

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.