Wij zijn onlangs uitgenodigd om het verhaal aan te horen van Timelinx. Aan het eind van de presentatie (1 op 1, partner verplicht, liever geen kinderen) kregen wij een gratis vakantiebon. De enige restrictie zou zijn dat wij daar nogmaals een dergelijke presentatie moeten "doormaken". Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Blijven ze je achtervolgen als je gebruik maakt van de aanbieding om "gratis" op vakantie te gaan?