Wij vonden het leuk om gebruik te maken van het aanbod van de Hema om een verrassingsweekend te boeken. Wel eerst gekeken tot hoelang dit gebruikt kon worden. De agenda stond tot oktober open. Geboekt en de voucher ontvangen. Moest voor een bepaalde tijd verzilverd worden. Wij gedaan. Toen al verassingen voor alles moet extra betaald worden. Zelfs om naast elkaar te zitten. Wij 4 luchthavens opgegeven en twee data via hun kalender aangegeven in oktober. Wij ontvingen bericht terug dat deze data helaas niet beschikbaar waren en ontvingen van hun een voorstel met data in maart. Maar wij willen in oktober en dat kon worden aangegeven. Wij hebben de data afgewezen na eerst een mail gestuurd te hebben. In het antwoord werd met klem verzocht toch te kiezen voor deze data. Hoewel wij hadden aangegeven dat wij zeker in de maanden maart, april mei niet konden en eind juni tot eind juli met vakantie waren.
Na afwijzing ontvingen wij een nieuw voorstel met ook een keuze voor een ander vliegveld. Echter dat is erg ver weg en komen er zelfs waarschijnlijk kosten van extra overnachting bij. Wel een data in oktober maar met € 60,00 bij betaling. Dat was niet de bedoeling. Hoezo een goedkoop weekendje weg.
Met Hema contact gehad. Zij kunnen niets hierin betekenen. Op een tweede mail naar Fly wise werd niet gereageerd. Als wij het tweede voorstel afwijzen dan krijgen wij nog eenmaal een voorstel kunnen wij dan ook niet dan is ons geld weg want terug geven doen zij niet. Zij beroepen zich op beschikbaarheid. Hebben jullie hier ook ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost.