Hallo raadgevers.Al ruim 20 jaar zijn wij vaste klant bij Centerparcs.Nooit hebben we klachten gehad over wat dan ook.Als we een probleem hadden dan werd er altijd gelijk iets aan gedaan.Ook was de bediening altijd vriendelijk en het eten altijd prima.Echter, dit jaar was het voor ons een grote teleurstelling.Het personeel was zeer onvriendelijk (uitzonderingen daargelaten), soms zelfs onbeschoft.We moesten vaak lang wachten voor we geholpen werden, kregen bestellingen niet compleet geleverd en bij elke "nalevering"werd er aan ons gevraagd of we al betaald hadden, terwijl dat bij de eerste "levering" al min of meer verplicht werd.Bij de bowling werd de tijd niet goed in de gaten gehouden, dus de mensen bleven maar doorgaan en als je er iets van zei, dan kreeg je antwoorden als; dat krijg je met kinderen he? terwijl de ouders er bij waren!Ook het eten was vreselijk.De tweede dag zijn we uit eten geweest en kregen we franse frieten die donkerbruin tot zwart waren, saté die niet gaar was en een pannenkoek die taai en niet te eten was.We hebben er melding van gemaakt en als tegenprestatie allemaal gratis drinken gehad.De volgende dag was onze jongste zoon ziek, hij had als enige de pannenkoek gegeten.We hebben er niet meteen melding van gemaakt, omdat ik in mijn voet geprikt was door een wesp (allergisch) en daardoor niet kon lopen.Mijn partner en oudste zoon moesten dus verplicht thuis blijven om de jongste te kunnen helpen.De dag daarna hebben we er wel melding van gemaakt, maar werd ons verteld dat ze er niets meer aan konden doen, omdat het te laat was.Er zijn nog meer dingen gebeurd, maar dit waren wel de hoofdpunten.Het heeft echt een negatief gevoel aan onze vakantie gegeven en ik heb echt op het punt gestaan om mijn koffers te pakken en naar huis te gaan.Eenmaal thuis gekomen heb ik meteen via de mail een klacht ingediend...na 2 weken geen reactie.Nogmaals gemaild...na een week nog geen reactie.Nogmaals gemaild en een klacht via de website ingediend en toen kwam er eindelijk reactie.Ze konden ons als compensatie wel € 50,- korting konden geven op de volgende boeking of 4 zwembadkaartjes.Hier zijn we niet mee akkoord gegaan, want dit vergoed nog niet een 1 dag.Ik heb een tegen-voorstel gedaan met een bedrag van € 225,-Dit heb ik berekend op de volgende manier:Cottagehuur voor 1 week € 900,- : 8 dagen = € 112,50 per dag.1 dag compensatie voor de voedselvergiftiging,1 dag compensatie voor het onbeschofte behandelen en het slechte eten.Ik kreeg als reactie daarop dat we niet konden bewijzen dat ons zoontje een voedselvergiftiging had opgelopen, omdat ze geen andere klachten hadden ontvangen en omdat we er te laat melding van hadden gemaakt.Het kon ook wel het novo-virus zijn, dus die klacht werd niet serieus genomen.Als uiterste konden ze het bedrag dan verhogen naar € 100,- in cash terug of als korting op een volgende boeking.Moeten we hiermee akkoord gaan?Of hebben we recht op een hogere vergoeding?Zijn er nog stappen die ik kan ondernemen?Jullie adviezen en meningen zijn van harte welkom.Vriendelijke groeten van Sanlin.