BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Weekendjeweg

Bijdrage door gebruiker
20-05-2007
90 keer bekeken
3 reacties

Wij zijn deze week naar een hotel geweest in Barchem via Weekendjeweg.nl! Wij werden daar slechter behandeld (ook veel mindere kamer) dan mensen die rechtstreeks geboekt hadden bij dit hotel. Ik moest bijv. een aanbetaling doen van 65 euro (geen probleem), maar toen ik mijn creditcard gegeven had, boekte de receptioniste het hele bedrag van 143 euro in één keer af. "Foutje", volgens haar. De boeking kwam ook veel te laat bij het hotel binnen, want we stonden al voor de balie toen het mailtje arriveerde. Ik had het al drie dagen eerder geboekt en bevestigd gekregen. Wie heeft soortgelijke ervaringen? Ligt het aan Weekendjeweg of aan het hotel?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.